Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Juče sam video da su postavljeni semafori, sa sve tri strane i počeli sa radovima. Ja se vraćam u utorak pa ću napraviti fotku. Nadam se da će me neko preduhitriti.
Baš na ulazu u Smiljanić Komerc. Na raskrsnici, kada se ide iz Ue i dođe se na put iz Arilja ka Požegi. Jedina logićna pozicija. Okačio sam to pre godinu dana.
Kod Smiljanić Komercasu počeli izgradnju kružnog. Pre godinu dana, sam pisao o ovom rešenju problema za priključak na put Ča-UE. Trenutno, jedino i brzo rešenje.
Upravo to. Oni su posle Kruševca, forsirali Vrnjačku Banju, pa zatim Vrbu. Posle Kruševca, deonica Čačak-Adrani, je bila najpotrebnija.
Redovno idem AP od Vrnjačke Banje prema Nišu i nazad, ali deonici AP od VB do Pojata je nekada, gotovo pa prazna.
Vezano za grčki tag Egnatia pass. Ja ga imam dve godine i radio mi je na svim naplatnim rampama. Ne vezano za Egnatia odos AP.
Na nekim deonicama, je sramota što se uopšte naplaćuje, koliko je loš kvalitet puta. Od Evzonia do Soluna je cena 0,55 eura, a put do skretanja za Solun, na desetine...
Gledajući snimke, u Gorobilju je predviđeno 5 kućica za naplatu putarine, u Adranima je 7. Kakom li je računicom doslo do takvog projekta.
Složiću se da je privremena, ali to može da se otegne par godina, pa da ona potraje, ovakva kakva je.
Najveći problem će biti uključenje na Ariljskoj rampi. Vozila iz pravca Užica će dolaziti na raskrsnicu, gde prvenstvo prolaza ima pravac i Arilja. Kod Smiljanić komerca je bilo porebno napraviti kružni tok. Prostora ima, samo da li će nadležni doći do istog zaključka ili imaju bolju ideju...
Ništa se za sade ne dešava. Jedino šta je urađeno od prošle godine, je to da su pojačali horizontalnu signalizaciju.
Fali izgleda novca. Tu deonicu rade Putevi AD Užice.
Ovaj put je dobar samo ako želiš da gledaš prirodne lepote našeg kraja, a za bezbednu vožnju nikako nije. Na putu od Prilika do Kokinog Broda, možeš sresti šumske traktore, kamione sa građom, ne registrovana vozila itd itd. Najbliža policijska stanica je Ivanjica ili Nova Varoš, pa onda zamisli...
Nadamo se da će završiti petlju Preljina i da će AP obići Mrčajevce. Često idem tim pravcem i dalje se ne mogu oteti utisku, da je prvo trebala biti radjena deonica Čačak-Kraljevo. Od VB do Kruševca saobraćaj je veoma niskog inteziteta, a od Čačka do Kraljeva je uvek ludnica, pogotovo kroz...
Da li postoji opasnost, da vozila iz pravca Beograda, ostanu u tunelu zbog propustnosti naplatne rampe Prilipac? U obzir uzimam, da će se deo od tunela do naplatne rampe, obavljati jednom trakom. Bili smo svedoci kilometarskih kolona na isključenju u Pakovraću.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.