Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Radi konteksta treba i reći da je to skrinšot na dan otvaranja, da su prikazali i snimak gde su gledaoci sami mogli da se uvere u stanje saobraćaja na novoj deonici.
Iskreno, nisam bio oduševljen naslovom jer sam znao da će da se spinuje i zloupotrebljava, a i nije baš novinarski tako nešto...
Znači gore ti je bilo kada si nakon 2001. mogao da vidiš debate na RTS, gorivo na pumpama, kad si mogao da izađeš iz zemlje a da te na Vatinu/Horgošu ne pitaju za vizu, kad politički protivnici, novinari i politički aktivisti nisu prebijani ili čak ubijani od strane državnih struktura, kad se...
Zna li se šta tačno rade?
Rekonstrukcija asfalta samo, ili neka proširenja itd?
Skoro dve godine za magistralni put, deluje mi mnogo čak i za naše uslove (ostavljam prostor da, kao laik, grešim).
Individualno je to, ja sam često vozio Beograd-Benelux (privatno, putničkim vozilom) bez pauze (osim za gorivo i toalet).
Pokušavao sam sa pauzama i jednostavno bih bio previše nervozan i stalno gledao na sat kad će kraj pauze, naročito ako sam mladost ostavio na Horgošu pa sam u startu knap...
Pih, šteta za 100kmh.
Nek stave brate mili preporučeno 100, dozvoljeno 120-130.
A ne ovako da pecaju ljude bezveze, ko nije siguran u svoju vožnju nek uspori, a ko jeste taj će ionako da tera 150-160.
Iako nije jedina prednost autoputa, brzina je verovatno glavna.
Istina je i da na zapadu ima...
Mislim da se EBRD (ko?)finansiranje odnosi samo ne deonicu KL-Andrijevica.
Tu ima nekih 20ak kilometara, iako je teren surov, neće baš koštati milijarde evra.
Pritom, moguće da će deo finansiranja biti iz budžeta Republike CG.
EDIT Navodno deonica košta oko 600 miliona (izvor).
Fenomenalna vest, meni neočekivana.
Ono što ne razumem je zašto se ide na Andrijevicu umesto direktno na BP?
I zašto druga trasa nije spustila od PG ka moru, bilo bi verovatno isplativije u ovom momentu?
U svakom slučaju, samo neka napreduje, da se spoje Bg i Br što pre.
Samo dopuna da će se za zapadni deo CG verovatno koristiti (i) jadransko-jonski AP, ako i kada bude gotov. Sve ostalo izrečeno je na mestu, jer je to iz naše, severnjačke perspektive, prosto najviše stanovnika živi u BG i preko Save i Dunava, ali je jasno da će taj put koristiti pre svega...
Znači svima ovo. Kad idete na CG primorje sa severa, dobijate još 20min ekstra vožnje po autoputu.
Kad se vraćate iz CG nazad i taman kreće umor da hvata, uključite se po sata ranije na autoput. Neka spasi jedan život tako, već nije mala stvar.
Kamo lepe sreće da se završi do Bara jednog dana...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.