Šta je novo?

Nedavni sadržaj od DWProski

  1. DWProski

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    A otvoreni podaci nula (0) bodova...
  2. DWProski

    Gradski prevoz u svetu

    Ukidanje prvobitne namjene (nema više skladišta robe ni industrije unutar BTC), naknadno i prekid subvencioniranja linije od strane BTC. Svakako je bilo "smotano" izvedeno, budući da bi voz morao proći kroz stanicu Moste i onda se vratiti industrijskim kolosijekom do Atlantisa. Dodatni trošak je...
  3. DWProski

    Gradski prevoz u svetu

    Neće se vratiti, pruga je ukinuta i povađena. Jedini trag da je bila je prijelaz na ulazu u Atlantis.
  4. DWProski

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    BusLogic kvaliteta 😁
  5. DWProski

    Železnice - putnički saobraćaj

    Kad bi barem javno dali te podatke, možda bi se i nešto korisno dalo napraviti sa njima :D Ovako su svi koji žele bilo šta napraviti prvo osuđeni na to da scrapeuju online red vožnje (za svaki dan pojedinačno), pa tek onda da nešto prave.
  6. DWProski

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    Još samo da ta opendata postane zapravo open data, da svako ko želi je integrira u svoj app, a ne da uvode dodatnu enkripciju u svoj app da otežaju drugima da koriste te podatke.
  7. DWProski

    Trolejbusi

    Da, ali je Kanton vlasnik infrastrukture (trolejbuska KM, tramvajska pruga) i novih vozila, dok je GRAS samo korisnik. Prije se tražilo da GRAS bude investitor, sada se koriste sredstva EBRD.
  8. DWProski

    Trolejbusi

    https://www.klix.ba/vijesti/bih/poceli-radovi-na-sirenju-trolejbuske-mreze-do-vogosce/240314043 :whistle:🎶
  9. DWProski

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    To sam i pomenuo u originalnom postu ;) Moguće imaju nešto tipa TransitClocka ili neki drugi sistem za predikcije koji (za razliku od njihovog) zna bolje predviđati.
  10. DWProski

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    Opet ću ponoviti (iz stvarnog iskustva rada sa time), Google samo prikazuje podatke koje dobija od agencije. Oni ne rade nikakvu predikciju sa svoje strane, nego samo prikazuju lokacije vozila (VehiclePositions ažuriranja), kašnjenja (TripUpdates) i izmjene u saobraćaju (ServiceAlerts). Sve te...
  11. DWProski

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    Ne baš, ista je procjena (možda i nije, ali je opet od Buslogica), jer GTFS-RT podatke daje agencija/"prijevoznik". Google samo prikazuje podatke koje dobiva od njih.
  12. DWProski

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    Mene ovo živcira jer je samo trošenje i našeg i njihovog vremena. Oni promijene nešto, nama polomi sve i onda popravimo u roku par sati (jer naprave neku minornu promjenu) i tako ukrug. Čak i ako budu nekad imali dobru aplikaciju, postojati će uvijek želja da neko napravi svoju aplikaciju. Kad...
  13. DWProski

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    Live transit info šopaju ponuđači (u ovom slučaju BusLogic), ne generira ih Google ili Apple.
  14. DWProski

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    Nije nužno da je krivica BusLogica - stvarno se postupak objave aplikacije za iOS zna otegnuti - npr. kada ažuriramo beta verziju naše (nema veze sa BusLogicom) aplikacije, u prosjeku traje 7-8 dana prije nego što je Apple odobri i omogući beta-testerima da je preuzmu.
  15. DWProski

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    Zato jer za ispis dolazaka na jednu stanicu ti vrati 5MB veliku strukturu.
Vrh