Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Ovih dana se vrše probne vožnje i upoznavanje mašinovođa sa prugom i sve priprema za početak saobraćaja. Upotrebna dozvola je tek nedavno dobijena. Ne možeš tek tako da pustiš saobraćaj sutra. Potrebne su određene pripreme.
Redovno sipam već godinama na dve pumpe. Nikakve razlike u radu motora ili potrošnji nisam primetio u odnosu na NIS, niti je ikakvih problema bilo.
Generalno mislim da one priče ovde je bolje, onde lošije gorivo su obično mlaćenje prazne slame. 90+% goriva na pumpama u Srbiji su sa istog...
U nekim zemljama kada je automatski pružni prelaz u kvaru, vozovi čak ni nemaju obavezu da stanu nego prolaze uz izuzetno malu brzinu (tipa 10 ili 15 km/h) i daju zvučne signale.
Kod nas se usled stajanja voza pred automatski pružni prelaz u kvaru ponekad desi da neinformisani učesnici drumskog...
Pre će Rusi pronaći neko rešenje nego Srbija. Pronašli su ga u Kazahstanu i Kirgistanu odmah nakon stupanja sankcija na snagu, bez ikakvih "odlaganja". Do duše tamo Gazprom ne drži ni približno toliki udeo tržišta ni što se maloprodaje ni što se prerađivanja nafte tiče, te je i što se tiče...
Kakve ima veze to što ne posluju sa fizičkim licima i ne izdaju američke kartice? BOC posluje u Srbiji na poljima koji su u interesu NR Kine. Dovoljno.
To je zato što oni imaju ko će da im projektuje prugu kako treba. Nepostojanje skretničnih veza pre i posle stanica na modernizovanoj pruzi BG-SU je potpuno suluda stvar, naročito imajući u vidu da je to isto uglavnom postojalo na dvokolosečnim delovima pruge pre modernizacije.
Ja bih primetio...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.