Šta je novo?

Nedavni sadržaj od bulatn

  1. B

    Република Српска

    U pravu ste da je dalje cca 20 km, ali je skoro sve auto put.. Babina Greda - Nestro pumpa Modriča (kod skretanja za Odžak) - 33 km Babina kred - Izlaz Kopanica 29 km + Kopanica - Nestro Pumpa cca 23 km
  2. B

    Република Српска

    Meni je brže preko Svilaja, put je dobro označen, putovanje do izlaza sa auto puta u Hrvatskoj duže je oko 30 km. Granica je veoma blizu, nikad nema gužve. Ne izgleda mi da je duži put, iako nisam mjerio. Dionica puta do Odžaka kroz FBiH se naplaćuje 1,20 KM.
  3. B

    Klinički centar Srbije

    Тачно је да је фасада КЦС могла бити боља, али ипак не стоји да је Берлин један од најружнијих градова Европе..
  4. B

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    Izgleda da je usaglašeno da ce nova zgrada ETF biti uz staru: https://www.ekapija.com/news/2940048/u- ... u-beogradu Tako da Prokop ostaje otvoren za druge poslovne sadržaje..
  5. B

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    Država svakako mora da reši izgradnju nove zgrade za ETF, tako da Prokop ima mnogo pluseva (blizina sadašnje lokacije, parking, prostor, regionalne veze, opcije za rast, jednog dana i metro, itd) ako postoji ozbiljna namera da se značajno poveća broj studenata računarstva (?!). Bilo je nekoliko...
  6. B

    Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

    I ja podržavam pun profil. Mogli bi polemisati da li je bilo bolje nastaviti planove sa NS - Ruma - Šabac - Bijeljina Ili je bolje Bijeljina - Rača- Kuzmin - Erdevik - Banoštor - Novi Sad (tamo nedostaje i most preko Dunava) - kad se vec gradi i taj put.. Ali sad imamo to što je već ucrtano i...
  7. B

    Železnice - infrastruktura

    Evo još jedne priče o mukama putnika od Banjaluke do Sarajeva.. http://www.6yka.com/novosti/utisci-sa-p ... ne-koriste
  8. B

    Železnice - infrastruktura

    Много је важније да су термини усклађени за Бањалуку и Сарајево са по два дневна поласка/доласка. Редовно користим јутарњи полазак и одржавање воза је за сваку похвалу. Отприлике 5 сати вожње у једном правцу и 5 сати за посао у Сарајеву.
  9. B

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Pristup sa severa za regionalnu železnicu ima smisla i opravdanje zbog brojnih razloga, sasvim dovoljan motiv bi bio da Novi Sad ima kvalitetnu vezu do Aerodroma.
  10. B

    Metro

    Prijedlog je vrlo inspirativan i dio koncepta koji će se sigurno razviti u globalni megatrend. Čini se da koncept pored bolje intergacije sa novim trendovima, niže cijene, većeg učešća domaće proizvodnje i pameti, omogućuje i tzv "Quick wins". Meni pada na pamet više kraćih linija koje bi se...
  11. B

    Air Serbia

    Trebalo bi bar dva puta sedmicno da postoje dva leta (jutarnji i popodnevni) da bi poslovni ljudi mogli da ga koriste. Raspored letova je takav da često nije iskoristiv ni za transferne putnike. Broj letova je nedavno povećan, ali potreban je kontinuitet da bi ljudi stekli povjerenje. Nekad sam...
Vrh