Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Nije sve crno belo na ovoj deonici između Obranovca i Surčina. Mislim da je odgovornost isključivo na JP Putevi Srbije (kao Investitoru) i Izvođaču.
Građevinska dozvola za deo trase (km 15+000 do km 22+050) već postoji i za taj deo su prijavljeni radovi još 22.11.2017. Zašto ne počinju???
Deo...
Djunis, može da bude isto kao i Preljina ali mislim da nije slučaj. Pogledaj sliku, ova petlja je komplikovanija od Preljine.
Za Čačak je planirana druga petlja u Konjevićima gde će se uključivati/isključivati sa AP na lokal. U konačnici, petlja Preljina ostaje samo čvor, neće moći da se...
Meni je priča zvana petlja-čvor Prilipac i dalje konfuzna. Pohvalih MGSI što su to uvrstili u Ugovor sa kinezima, ali sa kiselim ukusom u ustima jer ne znam šta je ustvari ugovoreno.
PP Opštine Požega ima dve petlje, PP infrastrukturnog koridora ima samo jednu petlju. PP infrastrukturnog...
Hmmm, da li je to baš tako Earth? Priznajem da nisam video taj i druge kineske Ugovore za AP u Srbiji, ali jesam neki drugi koji su na istom principu i finansiraju se na isti način. Politika Exim banke je da po "povoljnim" uslovima finansira infrastrukturne projekte po inostranstvu pod jasnim...
Hvala miki-nbgd za statisticke podatke. Molim te ako imas podatke, prosiris tabelu sa jos dve kolone sa: datum ugovaranja i datum zavrsetka (ugovoreni rok). Sa time se dobija kompletnija slika poredjenja ekonomicnosti i efikasnosti.
Bez da branim cene koje je izneo gospodin iz MGSI, u ovoj raspravi oko razlika cena tunela na Koridoru 10 i E763, treba uzeti u obzir i sledeće:
1. Cena za tunel Predejane nije kompletna, u ovu cenu koju ste pomenuli ne ulazi opremanje tunela. Koliko će to koštati videćemo kada se završi...
Ok, rekao je tri denivelisane petlje. Da čestitam i pohvalim, neće put da "visi" kod Pilepca. Ali da ostane i zabeleženo, da ne bude posle...
Prošle godine prosek između GM i Preljine bio oko 13000 vozila dnevno (nije se merilo na AP). Jasno je da oko polovine još uvek ide starim putem.
Zavisi od obima izmene. Ako menjaš nešto unutar objekta i ne mora. Ali ako menjaš spratnost, površinu u osnovi, mesto priključenja na spoljašnju infrastrukturu i slično, imaju pravo da ti traže da radiš sve ispočetka.
Što se dokumentacije tiče, moje sagledavanje na osnovu informacija je sledeće:
Prva dobra vest
Planski dokument postoji. Pogledajte na google: PROSTORNI PLAN PODRUČJA POSEBNE NAMENE INFRASTRUKTURNOG KORIDORA BEOGRAD–JUŽNI JADRAN, DEONICA BEOGRAD–POŽEGA.
Ovaj plan je osnova za svaki dalji rad...
Evo snimak profila terena, slobodnom rukom nacrtane trase prema skicama iz plana... Ne može mnogo da se razlikuje i sa drugačijim varijantama (probao sam nekoliko opcija).
Promače mi pre neki dan, pa moram sada da prokomentarišem... Kada bi neki "iksan" iz druge zemlje čitao ove vesti o krivičnoj prijavi, pomislio bi da se radi o deonici kroz surovi planinski teren.... Neka mi neko otvori oči i prikaže tih 6 km mostova (50% trase) na deonici Lajkovac-Ub. Da li je...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.