Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Bora80

  1. B

    Železnice - infrastruktura

    Komšije prave i novu prugu od Curtici-ja preko Arada, Deve, Simerije, Fogaraša do Brašova. Delom peglaju staru dvokolesečnu trasu a delom ide novom trasom
  2. B

    Železnice - infrastruktura

    AED prilikom uključivanja i postavljanja dve samolepljive elektrode na grudni koš čoveka, navodi spasioca na korake koje treba da preduzme do dolaska Hitne pomoći. U zavisnosti od vrste srčanog ritma navodi spasioca da vrsi masažu srca ili preko tih elektorda a pritiskom na dugme spasioc...
  3. B

    Železnice - infrastruktura

    Sinoć predsednik najavio da će pruga od Novog Sada do Subotice biti završena do septembra a da će prvi vozovi za prevoz putnika između Beograda i Subotice krenuti od decembra ove godine.
  4. B

    Železnice - putnički saobraćaj

    Iz Segedina postoji taktni red vožnje MAV IC vozova do Budapest Nyugati na svakih sat vremena. A posto pruga ide preko Cegleda koji je cvoriste ka istoku, msm da bi to bila nemoguca misija. Jedino da bude voz Beograd-Segedin uz dobra vremena pa presedanje iz i za Budimpeštu
  5. B

    Železnice - infrastruktura

    Moj savet ti je da karte za unutrašnji u Mađarskoj kupuješ preko njihove aplikacije jer će izaći mnogo jeftinije. Primera radi karta od Segedina do BP sa rezervacijom sedišta za 2 razred košta 2399 ft ili oko 6.30 evra a za prvi 2999ft ili oko 8 evra po jednom pravcu, dok konkretno za Češku...
  6. B

    Železnice - infrastruktura

    Kapacitet DMV garnitura 711 je 126 putnika što će reći da je popunjenost oko 2/3 kapaciteta što je za liniju koja funkcioniše 11 dana solidno. Naravno o iskorišćenosti kapaciteta ne treba suditi po dva polaska i to vikendom
  7. B

    Železnice - infrastruktura

    Prilagođen red vožnje, presedanja kao za BP pa dalje na zapad tako i u Cegledu za istok Mađarske. Takođe idealno za šoping kako u Su tako i u Segedinu.
  8. B

    Železnice - infrastruktura

    Puna cena je karte u jednom pravcu od Segedina do BP je 4910ft/1510RSD za prvi odnosno 4060ft/1250RSD za drugi razred u IC delu voza a 3410ft/1046 za deo sa tarifom brzog voza. 2999 ft i 2399 ft su cene preko aplikacije i verovatno za određen broj mesta. Sa tim da karte po jeftinim cenama nemate...
  9. B

    Železnice - infrastruktura

    4-4,30 sati uz presedanje u Segedinu. Za prvi je 25 min a posle oko 40 min čekanje u Segedinu do Budimpeste a u povratku oko 40 minuta takođe čekanje za povratak do Subotice
  10. B

    Železnice - infrastruktura

    Rešio sam danas da idem do Budimpešte vozom pa samim tim i da isprobam liniju Subotica-Segedin Polazak iz Subotice u 6,03 , garnitura SV711-033/034. Bilo nas je desetak u vozu, granica ok protekla, stigli u Segedin sa +5 jer smo nešto čekali na ulaznom signalu pre ranžirne. Za Budimpeštu sam...
  11. B

    Železnice - infrastruktura

    Mađari usput rade prugu između Segedina i Kikunfeleđhaze tako da do 17. novembra putnike između stanica Szeged-Seged Rokus i Kiskunfeleđhaze prevoze Tram-train pa bus. A i direktor SV gospodin Bulajić mi je večeras pisao da će prema najnovijim info od MAV-a prevoz putnika krenuti tek za dve...
  12. B

    Železnice - infrastruktura

    Ubacili na sajt SV red vožnje za vozove između Subotice i Segedina ali je sajtu vidljiva samo stanica Reske SU- Reske polazak 10,44 i 16,44 Reske- SU polazak 9,41 i 15,41 Što znači da na liniji saobraćaju samo MAV garniture. Vrv njihov ,,UZGY,, stariji brat našeg ,,Rusa,,
  13. B

    Železnice - infrastruktura

    Objavljena detaljna trasa pruge od Zemun Polja do Nacionalnog stadiona https://www.ekapija.com/news/4395406/objavljena-detaljna-trasa-pruge-od-zemun-polja-do-nacionalnog-stadiona-parkiraj-i
  14. B

    Železnice - infrastruktura

    Zamisli kada samo taj RV nemam u svojoj evidenciji. Očigledno je to bilo samo te godine tako :) Izvini na mojoj sumnji u tebe
  15. B

    Železnice - infrastruktura

    A ako već želiš da pružiš prave informacije : poslovni za Podgoricu i Bar nikada nije saobraćajo pod brojem 432/433 već 510/511 ili 1130/1131 kada je bio sezonac. Tara je saobraćala pod brojem 430/431 i 810/811 dok je Lovćen ( Rumija ) uvek bio 432/433 i 812/813
Vrh