Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Ako ovako ostane to ce biti najidiotskije resenje moguce. Uspeli su cak ovom rekonstrukcijom da prevazidju po nefunkcionalnosti cak i aerodrome u Francuskoj
Jel zna neko da li je planirano spustanje sa A gejtova dolaznih na pasosku? Sta ce biti sa onim izalskom direjtno na pasosku autobusom?
Ja sam u A fazi i za preko dve godine imao samo par sitnih reklamacija (dva prekidaca crkla i stelovanje prozora) koje su resavane u jako kratkom roku. Kvalitet materijala je kao u specifikaciji, koju velika vecina kupaca A faze nije ni imala prilikom kupovine, jer je objavljena sigurno 6 meseci...
Od kad ne rade semafori oko i ispod mosta kao i oni kod Beton hale je mnogo brzi protok saobracaja, pogotovo na raskrsnici Crnogorske i Karadjordjeve. Nadam se da nece ni da ih pustaju u rad
Deo Dunavske najblizi Kalemegdanu ce biti isto jedna traka koliko sam video, jer kod kafane Sokace / Gaucosi postoji neki zid koji suzava mogucnost da tamo budu po dve trake u smeru
Generalni laicki utisak izrade je jako dobar - ispostovane su specifikacije barem kod mene. Ostalo je stvari za doradu i to se polako radi
Toplotna izolacija je odlicna, bio sam skeptican zbog manjka radijatora ali ni u najgorim danima ove zime kad je bilo -10 nije primetno bilo da je tako...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.