Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Возим се тренутно мотопутем између Шапца и Лознице и приметио сам да пред сваки кружни ток постоји сигнализација са измењивим садржајем (VMS). На њима стоји знак опасности и допунски текст „ОПАСНОСТ/DANGER” што значи да пројектанти и управљач пута признали да је кружни ток, на оваквој врсти саобраћајнице, опасност за учеснике у саобраћају... 🤔

Друга ствар коју сам приметио јесте остатак измењиве сигнализације дуж мотопута није прилагођен тренутним условима на путу. Густа магла је преко целе деонице, а нигде упозорења на порталима за возаче. Тренутно сви портали исписују глупу неправописну поруку добродошлице.

Трећа ствар...
1000128353.jpg
 
Возим се тренутно мотопутем између Шапца и Лознице и приметио сам да пред сваки кружни ток постоји сигнализација са измењивим садржајем (VMS). На њима стоји знак опасности и допунски текст „ОПАСНОСТ/DANGER” што значи да пројектанти и управљач пута признали да је кружни ток, на оваквој врсти саобраћајнице, опасност за учеснике у саобраћају... 🤔

Друга ствар коју сам приметио јесте остатак измењиве сигнализације дуж мотопута није прилагођен тренутним условима на путу. Густа магла је преко целе деонице, а нигде упозорења на порталима за возаче. Тренутно сви портали исписују глупу неправописну поруку добродошлице.

Трећа ствар...
Pogledajte prilog 259796
Нажалост, није остало пара да се систем аутоматског управљања пусти у рад. Купљена је сва опрема, али нису израђени сценарији за инциденте, итд.. Измењива сигнализација ради у ручном режиму. Остало је на Путевима Србије да распишу јавну набавку и да доврше посао око тога.
 
Ne znam ljudi da li vi primćujete da se uvek nešto ne završi i "zakine" na projektu. Najgore je, čini mi se ovo, date pare za opremu ali ona suštinski ne radi šta treba. Imamo CT skener ali je on u bolničkom skladištu itd.
Na deonici RU-ŠA nikada nije završeno odmaralište kod Hrtkovaca. Bila priča, žure da završe do LO. Kad su završili do LO niko odmaralište ne pominje. Pare potrošene. Nit' odmarališta nit' benzinske stanice.
Na deonici RU-NS, nestao krak ka Kaću.
Na deonici Novi Beograd - Surčin krak ka Jurija Gagarina ne postoji a pare potrošene.
I verovatno još gomila stvari za koje i ne zanmo da su izostale.
 
Ne znam ljudi da li vi primćujete da se uvek nešto ne završi i "zakine" na projektu. Najgore je, čini mi se ovo, date pare za opremu ali ona suštinski ne radi šta treba. Imamo CT skener ali je on u bolničkom skladištu itd.
Na deonici RU-ŠA nikada nije završeno odmaralište kod Hrtkovaca. Bila priča, žure da završe do LO. Kad su završili do LO niko odmaralište ne pominje. Pare potrošene. Nit' odmarališta nit' benzinske stanice.
Na deonici RU-NS, nestao krak ka Kaću.
Na deonici Novi Beograd - Surčin krak ka Jurija Gagarina ne postoji a pare potrošene.
I verovatno još gomila stvari za koje i ne zanmo da su izostale.
Заборавио си кружни ток на деоници Нови Београд - Сурчин . Само су све лепо упаковали у онај стари малени и вози....
 
Па то нам је у крви. И барска пруга дан данас није у потпуности изграђена са свим предвиђеним укрсницама, заштитама косина итд.
 
Заборавио си кружни ток на деоници Нови Београд - Сурчин . Само су све лепо упаковали у онај стари малени и вози....
Verovatno je bilo bolje bez te deonice, onda ne bi komentarisali kako je sve to sastavljeno u mali kružni tok. 🙃
 
Verovatno je bilo bolje bez te deonice, onda ne bi komentarisali kako je sve to sastavljeno u mali kružni tok. 🙃
Još bolje od toga je, ceo život biti bogat nego jedan dan siromašan.

Zaboga, šta se dešava sa misaonim procesom ? Zar je toliko teško razumeti ?

Naravno da je bolje sa deonicom nego bez, ali ovde se radi o tome šta smo dobili za date pare. Platimo Mercedes, dobijemo Golf i još neko kaže dobro je jer smo pre toga vozili Juga. Gde je razlika para? Ako je ta razlika još 10km autoputa pa valjda je 110 km je bolje od 100km.
 
Još bolje od toga je, ceo život biti bogat nego jedan dan siromašan.

Zaboga, šta se dešava sa misaonim procesom ? Zar je toliko teško razumeti ?

Naravno da je bolje sa deonicom nego bez, ali ovde se radi o tome šta smo dobili za date pare. Platimo Mercedes, dobijemo Golf i još neko kaže dobro je jer smo pre toga vozili Juga. Gde je razlika para? Ako je ta razlika još 10km autoputa pa valjda je 110 km je bolje od 100km.

Ali ti ne razumeš, mi volimo da platimo mercedesa, i da dobijemo golfa. Bolje nego oni žuti, gde smo platili golfa i dobili ništa. Puu žuti.

Nemojte se nervirati, sarkastičan sam.

Takođe me podseti na ono da više volimo videti lažnih 150 000 na satu, nego pravih 200 000+. Jednostavno je, volimo da mažemo druge, ali volimo i da nas po malo mažu.
 
Ali ti ne razumeš, mi volimo da platimo mercedesa, i da dobijemo golfa. Bolje nego oni žuti, gde smo platili golfa i dobili ništa. Puu žuti.

Nemojte se nervirati, sarkastičan sam.

Takođe me podseti na ono da više volimo videti lažnih 150 000 na satu, nego pravih 200 000+. Jednostavno je, volimo da mažemo druge, ali volimo i da nas po malo mažu.
Drugim rečima - ne volimo istinu, kako se okrene.
 
Мене занима део од Парагова до Петроварадина! Када ће уопште почети да га раде и да ли ће? Нисам чуо да је кренула експропријација, можда неко има више информација?
 
Мене занима део од Парагова до Петроварадина! Када ће уопште почети да га раде и да ли ће? Нисам чуо да је кренула експропријација, можда неко има више информација?
Ovaj potrčko je ovde izjavio da je deo od Petrovaradina do Paragova "u planu za realizaciju za 2027. godinu" šta god to značilo.
 
Овај мост стоји овако месецима, зар нико не ради на њему ? А почетком године је речено да ће река бити премоштена до краја ове године....
 
Овај мост стоји овако месецима, зар нико не ради на њему ? А почетком године је речено да ће река бити премоштена до краја ове године....
Nije tačno da stoji tako, pogledaj sve Vladove snimke, a i Vojvodina uživo videćeš da je sad na 8. om paru zatega, a na ranijim je bilo 6 pa unazad sve manje, ukupno će ih biti 11, nije uopšte loš napredak.

Sent from my V2247 using Tapatalk
 
Mislim da je ovde u pitanju upoređivanje sa drugim mostovima koji su skoro građeni. Treba da se razume da su mostovi koji su građeni u poslednjih nekoliko godina svi redom preko Save koja je manja reka a i plića. Ovde je ipak veći raspon u pitanju, plus gradi se most sa pilonima.
 
Neće biti premošćena, ali je veći problem što će rok za završetak celog projekta biti probijen duplo. Što će nas koštati $$ žestoko. Za te dodatne novce mogli smo da izgradimo svašta. Al ajd, bar nekim čudom da se do kraja 2026 pusti Ruma - tunel - Paragovo i Petrovaradin - most - E75.
 
Vrh