Možemo zamisliti da će odredjen broj tih kola biti namenjen liniji Beograd Bar ali ja mislim da ta kupovina nema za cilj da poboljša prioritetno vozove ka CG.
Upravo to ima za cilj. Za Bar saobraćaju prastara exSNCF crnogorska spavaća kola i red je došao da se zamene. Srbijavoz je sva stara spavaća kola prodala u staro gvožđe.
Dovoljno je pogledati specifikacije za višesistemske lokomotive koje su u planu da se nabave i za koje zemlje jer one će da vuku ta spavaća kola i onda možeš lako predpostaviti gde mogu potencijalno da voze ti budući vozovi.
Nove lokomotive se planiraju prvenstveno za barsku prugu. 441/461 odlaze u prošlost. Planira se modernizacija 20 Z1 kola i da se dnevni voz vrati u njihovom sastavu. Samo dnevni i noćni barac će uposliti tih 6 lokomotiva da ne ostane za ništa drugo. Bilo je čak i priče o dodatnom noćnom vozu za Bar tokom letnjih meseci za koji postoji potražnja, ali nema voznih sredstava.