Šta je novo?

Teodora Drajzera

Pamtim spuštanje niz Drajzerovu kilavim biciklama i momenat kada više ne može da se namota pošto nisu brzinci pa se vrti u prazno. Jedan od "pametnih" drugara iz tog doba je kočio patikom pošto mu je fazon bio da su kočnice za devojčice, zanimljivo kasnije je postao policajac.
 
Ja sam se nekada jednom spustio i popeo i više nikad dok nisam ugradio motor.
 
Мали подсетник, у марту 2018.године је објављена конкурсна документација за јавну набавку услуга за израду техничке документације за извођење радова за изградњу бициклистичке стазе у Теодора Драјзера.
Скица бициклистичке стазе
Pogledajte prilog 248226

У пдф-у имате опис пројекта
Каква штета. Хлорисани видео да је планирана стаза, некако успео да сабере 1,5+1,5 и добио у збиру ширину коловозне траке и ето га.
 
Sad sam prošao ulicom i osećaj kao da vozim po kaldrmi koliko je asfalt neravan.

Znam da nije do mojih amortizera i guma jer sam ih proverio pre neki dan zbog nadolazeće registracije.

Dve trake su otvorene trenutno ka mostu na Adi, verovatno će popodne biti obrnuto.

Ali kao što napisah biće konflikata.
 
Da li su sync semafori? jel moguce u jednom talasu doci od misovica do konaka?
 
Ваљда су на дугме, па црвено за возила само кад пешаци притисну тастер.
 
Izgleda deset puta lepše nego ranije... Ili sam ja zaboravio kako je izgledala pre rekonstrukcije :ROFLMAO:
 
Gledao sam trotoare i potencijalne probleme za bicikliste.

Negde jesu malo uključili mozak ili su slučajno stavili znakove sa strane,a negde nisu, tako da ipak verujem da je slučajnost.

td 06.png
td 05.png
td 04.png
td 03.png
td 02.png
td 01.png
 
Gledao sam trotoare i potencijalne probleme za bicikliste.

Negde jesu malo uključili mozak ili su slučajno stavili znakove sa strane,a negde nisu, tako da ipak verujem da je slučajnost.

Pogledajte prilog 248390Pogledajte prilog 248391Pogledajte prilog 248392Pogledajte prilog 248393Pogledajte prilog 248394Pogledajte prilog 248395
Sviđa mi se što je sve rađeno po planu i standardima. Veoma temeljna i ujednačena rekonstrukcija. I što je najvažnije, završena dosta pre roka.
 
Zar nije ovaj znak zabranje za skretanje ulevo mogao biti postavljen na ovaj masivni stub rasvete, ovako je samo zauzeo mesto... Zbogom pameti
Ne vodi se nigde računa o tom stvarima po gradu.

Recimo, postavljaju se semafori po sred pešaškog prelaza. Zar ne može pre pešaškog da se postavi?

Ako se postavlja portal - stubove portala zabodu po sred trotoara i po sred pešačkog prelaza.

O korišćenu več postojećih stubova kao nosača za nove znakove se ne razmišlja skoro nikada.

A zamislite tek ovo, koliko je potrebno pameti i volje da se smisli ovakvo rešenje?

Screenshot (15).png
 
Vrh