Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Брука колико ови касне. Још одавно је требало да буде готов тај први лот од Појата до Кошева тих 28 и нешто километара,стварно сам мислио да ће ови брже то радити од Кинеза....
 
Колико је мени познато ниједан АП или секција није завршен у року! Изненађење би било да јесте.
 
Evo malo da naučite nešto pre nego što krenete da "kukate" o rokovima:
 
Evo malo da naučite nešto pre nego što krenete da "kukate" o rokovima:
Hajde budi malo poptun, pa kad se praviš pametan, de reci nam da li ti imaš nekih saznanja da su postojale objektivne okolnosti za produženje roka? I naravno, navedi nam izvore.
 
Evo malo da naučite nešto pre nego što krenete da "kukate" o rokovima:

Slažem se da je kašnjenje nekada opravdano i da je Bechtel ENKA imala objektivne razloge za neka kašnjenja. Npr. kada nisu mogli da dođu do tucanika ili kada su meštani blokirali određen deo gradilišta. Ali, po mom mišljenju, ovolika kašnjenja nemaju realno opravdanje.

Ali hajde da sagledamo to realno, na osnovu činjenica i bez predrasuda. Npr. sam broj radnika i mašina na autoputu je veoma mali, a što se može videti iz takoreći redovnih snimaka koje je Rade Košanin snimao i postavljao na Youtubu. Tu su i video snimci Trsteničana, a i mnogih drugih. Često se dešava da se započnu radovi na jednoj deonici, a da se isti prekinu, a da se nakon toga započnu radovi na drugoj deonici, pa se sa te druge donice isto tako prebace na prvu ili neku treću.

Takođe, ako je Bechtel ENKA u jednom trenutku imala problem sa tucanikom, to nije razlog za obustavu rada ili kašnjenje jer se uvek može raditi nešto drugo gde tucanik nije potreban. Npr. betoniranje nadvožnjaka, podvožnjaka, mostova, nasipanje zemljom i peskom, izrada zaštitnih bedema od poplava, izmeštanje korita reka, postavljanje betonskih ploča, ostali iskopi i sl. Ista situacija je i kada su meštani protestvovali na određenoj deonici jer je mogla da se radi neka druga deonica u blizini.

Jedan od bitnih razloga zašto kašnjenje nije opravdano su i odlične vremenske prilike. ako izuzmemo nekoliko dana sa poplavama i desetak snežnih dana, svi ostali dani su bili idealni za jedno takvo gradilište. Nije čak bilo ni velikih mrazeva i sl. Čak i ove beznačajne vremenske nepogode nisu mogle značajno da utiču na efikasnost i brzinu izvođenja radova. Takođe jedan od primera gde su poplave napravile veliki problem je izmeštanje korista Morave kod Mrzenice ili urušavanje skeletne konstrukcije i nasipa na mostovima kod Trstenika i Makrešana. Ko je kriv što je korito Morave prokopano skoro godinu dana pre poplava i tako je ostavljeno? Ili što su se skele postavljale na mestu i u periodu za koji se zna da može biti problematičan po pitanju poplava. Nema nikakve logike da su na proleće, leto i jesen radili betoniranje stubova na obalama, a betoniranje stubova u koritu reke je ostavljeno za zimski period.
 
Slažem se da je kašnjenje nekada opravdano i da je Bechtel ENKA imala objektivne razloge za neka kašnjenja. Npr. kada nisu mogli da dođu do tucanika ili kada su meštani blokirali određen deo gradilišta. Ali, po mom mišljenju, ovolika kašnjenja nemaju realno opravdanje.
Možda ima uticaj i zemljotres u Turskoj
 
Možda ima uticaj i zemljotres u Turskoj
Moguće i po meni to je opravdan razlog, ako su radnici, inženjeri i ostali koji su zaduženi za izgradnju i nadzor iz Turske imali tu nesreću da su iz tih krajeva ili su bili angažovani za pomoć nastradalima.
Ali to opravdanje ne može da se meri mesecima i da utiče za kašnjenja nastala pre zemljotresa.
 
Moguće i po meni to je opravdan razlog, ako su radnici, inženjeri i ostali koji su zaduženi za izgradnju i nadzor iz Turske imali tu nesreću da su iz tih krajeva ili su bili angažovani za pomoć nastradalima.
Ali to opravdanje ne može da se meri mesecima i da utiče za kašnjenja nastala pre zemljotresa.
Da, naravno :)
 
Omašili su ovde projekat skroz...Rampa se uvek projektuje a i kasnije koristi sa većim brojem naplatnih traka od broja ulaznih traka.(2+1,3+2.itd)

Razlog je jednostavn jer uzimanje kartice ili prolaz tagom ulaznom stranom znatno kraće traju od procesa naplate.U slučaju Ćićevca to znači da imamo trake sa desne strane koje su ulazne od kojih jedna manuelna i jedna Enp.Znači (3+2)...A na naplatnoj strani su tri trake to jest dve manuelne i jedna Enp.

I pogledajte sad koji slalom mora vozac šlepera iz pravca Beograda da pravi da bi koristio N2 traku.

Jednostavno centar drugog ostrva gledjuci sa desna na levo je morao gadjati razdelni pojas traka koje vode sa i ka autoputu.

Ovako kako su uradili bolje da koriste tu traku kao ulaznu a to ce onda biti prva rampa u Srbiji koja ima vise ulaza od izlaza.O dužinui levka sam vec pisao i sada se jasno vidi koloko je sve to lose isprojektovano a nisu imali nikakav ogranicavajuci faktor okolo.



cic.JPG
 
Ja sam prestao da pratim njegove videe jer ih ima puno a ne daju mi jasan uvid u generlani napredak, kao sto to recimo daju snimci dronom Srdjana, Puteva, Skyscrapera & Co, pa cak i Vlogzile. Mislim na autoput od 100km da svaki dan izvrtis drona po 200m, ne znam kakvu to preglednost daje, treba ti onda 500 snimaka za celu trasu a dok bi to snimio ceo autoput bi se i zavrsio. Druga stvar, u svakom videu naslov asfaltiranje, super asfaltiranje, rade ko munje, ovo ono, covek bi rekao jos pre par meseci da je maltene sve gotovo, a pokazalo se da to nije realna slika.
 
Vrh